گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 دو سیم کارت ۱۲۸GB

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 دو سیم کارت ۱۲۸GB

معرفی کالا

گوشی هوآوی Nova 5T در ابعاد ۱۵۴٫۳ در ۷۴ در ۷٫۸ میلی‌متر به رنگ‌های بنفش، آبی و مشکی تولید و به بازار عرضه شده است. پنل پشتی و جلویی گوشی از شیشه ساخته شده و دور آن را فریم آلومینیومی فرا گرفته است. حافظه داخلی این گوشی ۱۷۴ گرمی ۱۲۸ گیگابایت با مقدار رم ۸ گیگابایت است که قابلیت استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت با سایز نانو را دارد. پردازنده مرکزی این Nova 5T به نام Quad-Core Cortex-A76 و از نوع تراشه Hisilicon kirin 980 (7nm) chipset است که فرکانس این پردازنده ۱٫۸ و ۱٫۹۲ و ۲٫۶ گیگاهرتز است.

پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Mali-G76 MPIOGPU است. این گوشی با فناوری صفحه‌نمایش IPS قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ در تصویر را دارد. صفحه‌نمایش ۶٫۲۶ اینچی هواوی Nova 5T با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل تمام لمسی است. این گوشی هوشمند هواوی از شبکه‌های ارتباطی ۲G ،۳G و ۴G پشتیبانی می‌کند و دارای فناوری‌های ارتباطی EDGE، NFC و Wi-Fi و بلوتوث نسخه‌ ۵ است. همچنین می‌توان از طریق درگاه ارتباطی USB Type-C به این گوشی متصل شد. هوآوی Nova 5T YAL-L21 از دریافت OTG پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل این گوشی Android نسخه Pie 9.0 است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های نرم‌افزاری آن نیز شامل مواردی همچون ایمیل، مرورگر HTML و HTML5 می‌شود. این گوشی دارای حسگرهایی از جمله سنسور اثرانگشت، قطب‌نما، مجاورت، ژیروسکوپ و شتاب سنج است.

هوآوی Nova 5T
هوآوی Nova 5T

طراحی

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 را می‌توان یکی از زیباترین گوشی‌های ۴ دوربینی دانست که با توجه به ظاهر جذابی که دارد در بین جوانان محبوبیت زیادی کسب کرده است. این گوشی از نظر طراحی همانند گوشی‌های رده بالای بازار بوده و برای همین جذابیت زیادی برای کاربران خود ایجاد کرده است. طراحی این گوشی به گونه‌ای است که بتوان آن را به راحتی در دست گرفت.

استفاده از شیشه ۲٫۵ بعدی برای محافظت از گوشی باعث شده تا لبه‌های پنل پشتی کمی خمیده به نظر برسد. همچنین این نوع شیشه باعث شده تا رنگ پنل پشتی گوشی جلوه خاص و زیبایی داشته باشد و تابش نور به بدنه شفاف آن منظره زیبایی به وجود آورد. در سمت راست این گوشی حسگر اثر انگشت قرارگرفته که نقش کلید پاور را نیز دارد.

نمایشگر

صفحه‌نمایش ۶٫۲۶ اینچی Nova 5T هواوی از نوع رنگی و لمسی است. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که در هر اینچ از آن ۴۱۲ پیکسل قرار گرفته است. این تراکم پیکسلی بالا باعث کیفیت بالا و نمایش تمام جزئیات در تصویر می‌شود. به همین دلیل تماشای عکس‌ها و ویدیوهای مختلف روی صفحه‌نمایش این گوشی جذاب و دیدنی شده است.

دوربین

داشتن ۴ دوربین با کیفیت بالا در پنل پشتی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگا پیکسلی که در نوع خود بسیار باکیفیت است باعث شده تا کاربرانی که علاقه زیادی به عکاسی، فیلم‌برداری و انجام تماس تصویری دارند، هوآوی Nova 5T را در ابتدای لیست انتخابی خود قرار دهند. دوربین اصلی این گوشی که در پنل پشتی قرارگرفته است یک سنسور ۴۸ مگا پیکسلی با دیافراگم ۱٫۴/f است که می‌توان با آن تصاویری با فوکوس خودکار ثبت کرد.

عکس‌های ثبت‌شده با این دوربین بسیار شفاف و با جزئیات دقیق هستند. دوربین دوم این گوشی دارای سنسور ۱۶ مگا پیکسلی با دیافراگم ۲٫۲/f است که می‌تواند تصاویر را با زاویه دید بسیار بالا ثبت کند. دوربین ۲ مگا پیکسلی سوم از نوع تله فوتو با قابلیت زوم است که این امر میتواند امکان عکسبرداری باکیفیت از سوژه های دور را برای شما فراهم کند. یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا بین ۲ تا ۲٫۳ برابر بدون آسیب رسیدن به جزییات یا کیفیت تصویر زوم کنید.

دوربین چهارم نیز دارای سنسور ۲ مگا پیکسلی از نوع تشخیص عمق تصویر است. علاوه بر این چهار دوربین، هواوی Nova 5T دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگا پیکسلی قدرتمند در سمت چپ بالا نمایشگر است که امکان ثبت تصاویر واضح و باکیفیت را به کاربر می‌دهد.

باتری

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از گوشی خود به طور معمولی استفاده می‌کنید باتری گوشی هوآوی Nova 5T YAL-L21 می‌تواند به راحتی از پس تامین انرژی موردنیاز شما برای روشن ماندن گوشی برآید. این باتری لیتیوم پلیمری با توان ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعت به‌سرعت شارژ می‌شود و می‌توان آن را در ۲۴ دقیقه با توان ۲۲٫۵ وات به شارژ ۵۰ درصد رساند.

نقاط قوت

  • دوربین توانمند
  • شارژدهی نسبتا خوب باتری
  • خلاقیت هواوی در طراحی پشت گوشی
  • توان پردازشی در سطح پرچم داران
  • شارژر سریع ۲۲/۵ وات

با ورنا همراه، همراه باشید.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها