گوشی موبایل آنر مدل ۸A دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

گوشی موبایل آنر مدل ۸A دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

در میان محصولات جدید آنر، مدل «آنر ۸A» ‌ با نمایشگر ۶٫۰۹اینچی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۳‌مگاپیکسلی در قاب پشت محصولی میان‌رده به شمار می‌آید. این محصول که ۱۵۰ گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند.

طراحی

اخیرا شیائومی یک گوشی موبایل را به نام شیائومی می پلی عرضه کرده است. در مقابل شرکت هواوی هم برای رقابت با آن این میان رده را آنر ۸A نام گذاری کرده است. شیائومی می پلی بدنه فلزی را به خدمت گرفته درحالی که بدنه آنر ۸A از جنس پلاستیک ساخته شده است. اگر چه طراحی این دو مشابه بوده اما نوع مواد حقیقتاً متفاوت بوده و به راحتی قابل تشخیص است. ولی به این معنی نیست که طراحی آن جذاب نیست در واقع مواد و پرداخت به کار گرفته شده جلوه خاصی را به آن بخشیده است. نسخه گلوبال آن در رنگ های آبی، مشکی و قرمز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در مورد فریم فلزی آنر پلی ۸ ای هم گفته می شود که پرداخت آن عالی است و رنگ این فریم هم کاملا با رنگ بدنه یکسان است. همچنین دکمه های سخت افزاری آن هم به صورت یک رنگ با بدنه طراحی شده اما پنل روبه رو در همه نسخه ها مشکی است. وزن آن تنها ۱۵۰ گرم بوده که برای یک موبایل با این اندازه وزن بسیار سبکی به حساب می آید. پلاستیک استفاده شده در عقب به صورت ساده طراحی شده و تا فریم ها امتداد یافته است. ماژول دوربین تک لنز آن هم در گوشه سمت چپ و بالای این پنل قرار گرفته، در حالی که لوگو هوآوی در همین راستا و در قسمت پایین آن قرار گرفته و تنها ۸٫۰ میلی متر ضخامت داشته و یکی از گوشی های باریک به حساب می آید.

آنر 8A
آنر ۸A

صفحه ‌نمایش

۸A صفحه‌نمایش ۶ اینچی دارد. کیفیت صفحه‌نمایش این گوشی مطلوب است رزولوشن ۷۲۰ × ۱۵۶۰ پیکسل برای یک گوشی پایین‌رده میزان بسیار مطلوبی است. این میزان، در گوشی‌های پایین‌رده به‌ندرت پیدا می‌شود. آنر ادعا کرده برای این مدل از فناوری TUV استفاده کرده است. در این فناوری برای راحتی چشم از نورهای آبی کمتری استفاده‌شده است. روشنایی صفحه‌نمایش ۸A برای گوشی در این دسته میزان قابل قبولی است و نباید آن را با گوشی‌های پرچم‌دار مقایسه کنید. زاویه دید این گوشی به لطف فناوری IPS استاندارد است. درصورتی‌که از زوایای مختلف به گوشی نگاه کنید، اعوجاجی نخواهید دید.

دوربین

آنر برای این گوشی تنها یک دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ و یک دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل تعبیه کرده است. دوربین اصلی با استفاده از دریچه دیافراگم f/1.8، عکاسی در فضاهایی کم نور را آسان‌تر کرده است. این دوربین برای یک گوشی پایین‌رده، عملکرد قابل قبولی دارد. تصاویر گرفته‌شده ازنظر گستره داینامیکی پتانسیل بهتر شدن را دارند به‌خصوص در دوبین سلفی به دلیل نداشتن HDR، در محیط‌های کم‌نور این مشکل بیشتر احساس می‌شود اما در طول روز این امکان را دارید که عکس‌ها باکیفیت بالا ثبت کنید. دوربین این گوشی در میان گوشی‌های پایین‌رده، عملکرد قابل قبولی دارد.

19kala

عملکرد

آنر این گوشی را به رم ۲ گیگاباتی و تراشه Mediatek MT6765 Helio P35 (12nm) Chipset مجهز کرده است. برای ساده‌تر شدن عملکرد این گوشی بهتر است از اعداد ارقام فاصله بگیریم. این گوشی قابلیت پشتیبانی هم‌زمان ۵ برنامه را دارد. برای افرادی که به بازی با گوشی علاقه دارند این مدل می‌تواند بازی‌های سبک یا به‌اصطلاح Arcade را به آسانی اجرا کند. برای بازی‌های سنگین نظیر PUBG باید تنظیمات گرافیکی بازی را روی حالت معمولی یا پایین قرار دهید. بااین‌حال برای اجرای بازی‌های سنگین مانند PUBG بهتر است روی این گوشی حساب باز نکنید. بازی‌های ۲ بعدی مانند Angry Bird یا بازی‌های سه‌بعدی سبک مانند Shadow Fight 3  بدون لگ و کندی روی ۸A اجرا می‌شود.

باتری

ظرفیت باتری گوشی موبایل آنر مدل ۸A 3020 میلی‌آمپر ساعت است.  برای گوشی‌های میان‌رده استفاده از این ظرفیت جزو نقاط ضعف به شمار می‌آید، اما برای این مدل میزان قابل قبولی است. عمر باتری رابطه مستقیم با کیفیت صفحه‌نمایش و تراشه استفاده‌شده برای گوشی دارد. این عناصر در کنار هم باعث شده تا عمر باتری ۸A در استفاده روزمره و عادی، یک روز کامل باشد.

با ورنا همراه، همراه باشید.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها