گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG ظرفیت ۱۲۸GB

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG ظرفیت ۱۲۸GB

گوشی موبایل شیائومی poco x3 در ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ در دو رنگ لاجوردی و نوک مدادی و دو نوع حافظه داخلی ۱۲۸GB و ۶۴GB با قیمت مناسب به بازر عرضه شد. Poco x3 نیز مانند سایر گوشی های شیائومی از ارزش بالایی برخوردار است و از ویژگی های منحصر بفردی همچون عملکرد سریع برای انجام بازیهایی مانند فورتنایت بهره مند است. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به بلندگوهای استریو با صدای بلند، حسگر اثر انگشت، ارتقا حافظه به وسیله کارت مموری، تشخیص چهره، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری پرتره اشاره کرد.

شیائومی POCO X3
شیائومی POCO X3

طراحی و صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Poco X3

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Poco X3 ابعادی در حدود ۹.۴×۷۶.۸×۱۶۵.۳ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۱۵ گرم دارد. قاب پشتی این گوشی هوشمند از جنس پلاستیک بوده و فریم دور آن از جنس آلومینیوم می‌باشد. پنل جلویی نیز از جنس شیشه است و توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. روی پنل عقب شاهد قرارگیری یک ماژول بزرگ دوربین و لوگوی پوکو هستیم که جلوه‌ای متفاوت به آن می‌بخشد. 

گوشی موبایل شیائومی پوکو x3 از گواهینامه مقاومت در برابر مایعات IP53 بهره می‌برد که به معنای این است که این گوشی شیائومی در مقابل قطرات آب مقاوم است؛ رزولوشن صفحه‌نمایش شیائومی پوکو ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بوده که آن را در دسته نمایشگران با کیفیت +FULL HD قرار داده است. تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ نیز سبب شده تا تصاویر زنده و شفاف نمایش داده شوند و جزئیات محتوا نمایش‌داده‌شده به‌راحتی قابل رویت باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

دوربین گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Poco X3

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 دارای دوربین چهارگانه است که در یک قاب دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. ماژول دوربین چهارگانه از ترکیب لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه‌، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

دوربین گوشی موبایل شیائومی poco x3 از فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت فول اچ دی با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز از طراحی هول-پانچ بهره برده و از قابلیت عکس‌برداری پانوراما، HDR و فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز برخوردارست.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

پردازنده

گوشی شیائومی مدل پوکو NFC X3 به چیست اسنپدراگون ۷۳۲G مجهز شده است. این تراشه از معماری ۸ نانومتری بهره می‌برد و همان‌طور که اطلاع دارید هرچه تراشه به‌کاررفته در گوشی کوچک‌تر باشد، تراشه گرمای کمتری تولید می‌کند و مصرف انرژی در آن در کمترین سطح ممکن قرار می‌گیرد. گوشی شیائومی Poco X3 NFC به سیستم خنک‌کننده مایع مجهز شده است که سبب می‌شود تا سخت‌افزار این گوشی هوشمند در انجام پردازش‌های سنگین دچار افزایش دمای شدید نشود.

هشت هسته پردازشگر تشکیل شده از ۲ هسته ۲٫۳ گیگاهرتزی Kryo 470 Gold و ۶ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی Kryo 470 Silver به عنوان مرکز پردازش‌های این گوشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند تمامی بازی‌ها و نرم‌افزارها را بدون هیچ‌گونه لگ و تأخیر اجرا کند. پردازنده گرافیکی Adreno 618 نیز در کنار این پردازنده قدرتمند به کار گرفته می‌شود تا بازی‌ها و کارهای گرافیکی در بهترین حالت ممکن اجرا شوند. شیائومی POCO X3 با رم ۶ گیگابایتی عرضه شده است که در آن شما می‌توانید چند برنامه را به‌صورت هم‌زمان اجرا کنید بدون آنکه دچار کندی و یا افت سرعت شوید.

همچنین ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به شما اجازه می‌دهد تا محتوا موردعلاقه خود را ذخیره کنید و همیشه همراه خود داشته باشید. البته اگر این مقدار از حافظه داخلی پاسخگوی نیازهای شما نبود می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه microSD حافظه داخلی گوشی خود را به میزان ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید تا فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان در اختیار داشته باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

باتری و اسپیکر

کمپانی شیائومی در ساخت گوشی Poco X3 NFC از یک باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. ظرفیت بالا باتری این گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد تا روز خود را بی‌وقفه ادامه دهید و دیگر دغدغه‌ای برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و پیداکردن پریز برق در طول روز نداشته باشید. همان‌طور که از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی انتظار می‌رود، عملکرد بسیار مناسبی دارد.

در واقع می‌توان گفت گوشی شیائومی POCO X3 به یکی از برترین باتری‌های موجود در بین گوشی‌های هوشمند مجهز شده است. گوشی شیائومی پوکو NFC X3 از قابلیت فست‌شارژ با توان ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند و می‌‎تواند در مدت ۳۰ دقیقه میزان شارژ گوشی شما را به مقدار %۶۶ درصد افزایش دهد و در ۱ ساعت و ۵ دقیقه به میزان %۱۰۰ برساند.

به لطف این قابلیت شما زمان کمتری را صرف شارژ کردن گوشی خود می‌کنید. اسپیکر استریو را می‌توان از دیگر نقاط قوت گوشی پوکو X3 NFC دانست. پشتیبانی از صدای Hi-Res کیفیت صدا فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تجربه شنیداری جذابی داشته باشید.

شیائومی POCO X3
شیائومی POCO X3

جمع‌بندی

در مجموع می‌توان گفت گوشی شیائومی POCO X3 یک گوشی میان‌رده است که از ویژگی‌های فوق‌العاده و جذابی برخوردار است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد باشد که می‌خواهند این ویژگی‌ها را در یک گوشی میان‌رده در دسترس داشته باشند.

با ورنا همراه ، همراه باشید.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها