گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus N975F/DS 256GB

Galaxy Note 10 Plus

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus N975F/DS 256GB

امروز می خواهیم به نقد و بررسی جدید ترین پرچمدار سامسونگ به نام Galaxy Note 10 Plus  بپردازیم.

سامسونگ با عرضه این محصول خواستار ایجاد تغییرات بزرگ بود که می توان گفت به هدف خود هم رسید.از تغییرات مهم این محصول نسبت به نسل قبلی خود می توان به بهبود عملکرد دوربین،کیفیت نمایشگر و مشخصات سخت افزاری اشاره کرد.

در ادامه این نقد و بررسی با ما در ورنا همراه ، همراه باشید تا نگاهی عمیق تر به این محصول بیاندازیم.

طراحی وصفحه نمایش


شرکت سامسونگ در طراحی Galaxy Note 10 Plus از دیگر رقبای خود عقب تر نمانده چرا که با طراحی خاص وارد بازار رقابت پرچم دار ها شده است.درنگاه کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که با یک محصول بسیار خاص و زیبا روبرو هستیم.

قاب پشتی این گوشی مانند نمایشگر آن از یک محافظ Gorilla Glass 6  بهره می برد و برای فریم دور گوشی نیز از فولاد مقاوم استفاده شده است.این گوشی به لطف طراحی خاص خود قابلیت مقاومت تا عمق ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه را نیز دارد.

صفحه نمایش این محصول نیز مانند نسل قبلی خود از فناوری Super AMOLED بهره می گیرد که به لطف این فناوری تصاویر با وضوح بالا و رنگ طبیعی نمایش داده می شوند.

اندازه صفحه نمایش این محصول ۶٫۸ اینچ می باشد که با توجه به اندازه این گوشی می توان آن را در دسته فبلت ها دسته بندی کرد.نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱% می باشد که با توجه به این موضوع می توان نوت ۱۰ پلاس را یکی از کم حاشیه ترین گوشی های جهان دانست.از ویژگی های قابل توجه این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی ۴۹۸ پیکسل بر هر اینچ و پشتیبانی از HDR10 Plus اشاره کرد (Galaxy Note 10 Plus)

سخت افزار و باتری


امسال هم سامسونگ مانند سال های قبل سری نوت را در دو نسخه با تراشه های Exynos و Sanpdragon عرضه کرده است که برای منطقه خاورمیانه نسخه Exynos در نظر گرفته شده است.در نسخه Exynos از یک تراشه هشت هسته ای۹۸۲۵(۷nm)  و در نسخه Snapdragon  نیز از یک تراشه هشت هسته ای SDM855 استفاده شده است.

دربخش پردازنده گرافیکی برای نسخه اگزینوس یک تراشه Mali-G76 MP12  و برای نسخه اسنپ دراگون یک تراشه Adreno 640 به کار گرفته شده است.به لطف حافظه رم ۱۲ گیگابایتی به نظر می رسد این گوشی از لحاظ سرعت اجرای هم زمان چند نرم افزار را نداشته باشد.حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این پرچم دار ۲۵۶ و ۵۱۲  گیگابایت است که در کنار آن میتوان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

برای Galaxy Note 10 Plus یک باتری  ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۴۵ واتی در نظرگرفته شده است که ویژگی ها خاص دیگری نیز دارد چرا که علاوه بر قدرت ۴۵ واتی  قابلیت شارژ سریع بی سیم با قدرت ۱۵  وات و پشتیبانی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع Power Delivery 3.0 برای این باتری در نظر گرفته شده است.

دوربین و قابلیت های نرم افزاری


یکی از بزرگترین تغییرات این محصول دوربین آن می باشد که به صورت چهارگانه می باشد به این صورت که ۲ دوربین با رزولوشن های ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل می باشد دوربین چهارم نیز یک دوربین مدت پرواز ۳ بعدی(TOF 3D VGA) می باشد که برای اولین بار در محصولات سامسونگ استفاده شده است

از ویژگی های دیگر دوربین نوت ۱۰ پلاس می توان به Touch Focus ،Face Detection و عکاس پانوراما اشاره کرد که همه این قابلیت ها در جهت یک عکاسی حرفه ای در نظر گرفته شده اند.

دوربین سلفی Galaxy Note 10 Plus دوربینی از نوع عریض با رزولوشن۱۰  مگاپیکسل و دیافراگم۲٫۲  میباشد.از قابلیت های نرم افزاری این گوشی می توانیم به اندروید ۹،بلوتوث نسخه ۵،پشتیبانی از شبکه ۴G و پشتیبانی از شبکه ی بی سیم ANT+ نام ببریم.

جمع بندی


شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۱ که اولین سری Note را عرضه کرد اثبات کرده است که می تواند بهترین های اندروید را تولید کند امسال هم با عرضه ی Galaxy Note 10 Plus سعی در یادآوری این موضوع داشت

به جرئت می توان گفت اگر کسی به دنبال یک گوشی با طراحی خاص و کیفیت بالا باشد نمی تواند این محصول را نادیده بگیرد اگر شما هم به دنبال یک گوشی گران قیمت اندرویدی بسیار متفاوت هستید پیشنهاد ما به شما نوت ۱۰ پلاس می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد

گوشی موبایل Samsung  با دوربین چهارگانه در قاب پشتی روانه بازار شده است؛

این چهار سنسور با داشتن ویژگی‌هایی مانند لرزشگیر تصویر و قابلیت فیلم‌برداری ۴K تصاویری عالی را ثبت و ضبط می‌کنند.

پردازش محاسبات در این تازه‌وارد از طریق تراشه‌ی Exynos 9825 انجام می‌شود

که در رده تراشه‌های ۷ نانومتری قرار می‌گیرد و با سرعت بالای خود،

گلکسی نوت ۱۰ پلاس را برای انجام کارهای بسیار سنگین کاربردی کرده است. (Galaxy Note 10 Plus)

مشخصات فنی

صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ و قابلیت نمایش ۴۹۸ پیکسل در هر اینچ،

تجربه‌ی تصویری شفاف و خیره‌کننده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی گلکسی Galaxy Note 10 Plus N975F/DS

نوت ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شده است

تا حافظه و حافظه تصادفی فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها