گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M30 SM-M305F/DS 64GB

Galaxy M30 SM

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M30 SM-M305F/DS 64GB

با افزایش قیمت گوشی، این روزها اقبال به خرید میان‌ رده‌ ها و محصولات اقتصادی بیش از گذشته شده و به همین دلیل اهمیت گوشی‌ های ارزان‌ قیمت برای تمامی سازندگان موبایل با افزایش چشمگیری روبرو شده است؛ (Galaxy M30 SM)

در همین راستا و در ماه فوریه (February) سال ۲۰۱۹، غول کره ای سامسونگ به طور رسمی از سری گوشی های جدیدی با لقب گلکسی ام (Galaxy M) رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی ام ۳۰ – ۶۴ گیگابایت – دو سیم کارت

همان طور که می دانید بازار بزرگ هندوستان از اهمیت ویژه‌ ای برای بزرگان دنیای تلفن‌ های همراه به‌ خصوص در بازار میان‌ رده‌ ها و گوشی‌ های اقتصادی برخوردار است؛ گوشی Samsung Galaxy M30 نیز همان طور که از نامش پیداست سومین گوشی از سری گوشی های میان رده Galaxy M سامسونگ می باشد که این سری جایگزین سری محبوب Galaxy J خواهند شد و پاسخی است به سیل گوشی های ارزان قیمتی که شرکت های چینی طی چند سال اخیر در چین عرضه کرده اند. (Galaxy M30 SM)

بد نیست بدانید واژه M در میان کهکشانی های سامسونگ مخفف Millenial بوده که تنوعی از گوشی های میان رده با سخت افزار های قوی را به ارمغان می‌ آورد؛ در واقع پردازنده های این سری با سری گلکسی J یکی هستند و از دیگر مشخصات کلیدی آن ها می‌ توان به حضور نمایشگر های Infinity U و Infinity V، باتری های عظیم و ساختار دوربین های بروز و کامل اشاره کرد.

.:: طراحی


در طراحی سامسونگ گلکسی ام ۳۰ سعی شده که تعادل مابین کیفیت و قیمت حفظ شود؛ در بدنه این گوشی هوشمند از پلاستیک های فوق العاده با کیفیت استفاده شده است و دارای ویژگی های مدرن مانند ناچ قطره مانند و باتری های بزرگ هستند؛ (Galaxy M30 SM)

همچنین سامسونگ کهکشانی M30 بسیار شبیه Galaxy M10 و Galaxy M20 است و قاب پشتی و فریم هر دو پلاستیکی و یکپارجه هستند.

بزرگترین دلیلی که برای خرید گلکسی ام ۳۰ وجود خواهد داشت، نمایشگر سوپرامولد آن خواهد بود؛ سامسونگ امسال نمایشگرهای اولد خود را کمتر خرج کرده و مثلا در خانواده گلکسی M، فقط Galaxy M30 با نمایشگر امولد ارایه می شود.

.:: طراحی

همچنین پیش از در دست گرفتن M30 با نیم‌نگاهی به مشخصات دستگاه از جمله صفحه‌ نمایش ۶٫۴ اینچی و باتری ۵۰۰۰mAh انتظار برخورد با دیوایسی بزرگ و غول‌ آسا را داریم که در واقعیت این طور نیست.

در این گوشی یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با پرده های باریک در بالای صفحه و دو طرف و یک چانه ضخیم تر است و سامسونگ گوشی را به سمت قاب گوشی منتقل کرده و آن را به اندازه پهنای باریک است. (Galaxy M30 SM)

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار


سامسونگ برای تامین قدرت این اسمارت فون جدید از چیپست ۸ هسته ای اگزینوس ۷۹۰۴ استفاده کرده است و این پردازنده توسط ۴ و ۶ گیگابایت رم همراهی می شود؛ سامسونگ گلکسی M30 از ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که البته از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند. (Galaxy M30 SM)

دوربین این گوشی ۳ دوربین مختلف را با خود به همراه دارد که این سیستم شامل یک دوربین با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل به عنوان سنسور اصلی، یک دوربین دیگر با کیفیت ۵ مگاپیکسل به عنوان سنسور زاویه باز، و دوربین آخر با کیفیت ۵ مگاپیکسل به عنوان سنسور عمق، می‌باشد؛ به بیان ساده تر یکی از این دوربین های ۵مگاپیکسلی برای عمق سنجی، دومین آن با اپتیک فوق عریض ۱۲۳ درجه ای و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با f/1.9 نیز برای عکاسی عمومی شما ارایه می شود.

نرم‌افزار

باتری گلکسی ام ۳۰ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود که از شارژ سریع ۱۵ واتی سامسونگ نیز پشتیبانی می کند؛ فراموش نکنید این ظرفیت باتری به قدری زیاد است که استفاده از تراشه‌ ۱۴ نانومتری نیز خللی در عملکرد درخشانش نخواهد داشت. (Galaxy M30 SM)

در بخش نرم افزاری نیز همانند گلکسی M20 و M10، گلکسی M30 نیز اندروید ۸٫۱ را به همراه رابط کاربری Samsung Experience 9.5 اجرا می کند و از آنجا که گوگل آماده می شود تا اندروید Q را معرفی کند، کاملا نا امید کننده است که سامسونگ هنوز گوشی های میان رده خود را به اندروید ۹ Pie ارائه نمی دهد.

:: نتیجه گیری


سامسونگ کهکشان M30 سومین گوشی هوشمند سامسونگ در سری M است و در Rs قیمت خوبی دارد که البته ظاهر زیبا و مدرن، صفحه نمایش بزرگ و بسیار با کیفیت، بستر نرم افزاری روان و بهینه، پردازنده، رم و حافظه داخلی مناسب، دوربین خوب و شارژدهی عالی باتری ویژگی هایی به حساب می آید که ممکن است بسیاری از شما را برای خرید این گوشی هوشمند وسوسه کند. (Galaxy M30 SM)

با ورنا همراه، همراه باشید و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت ها دریافت کنید و لذت ببرید همکاران ما برای ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان تمام تلاش خود را می کنند.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها