معرفی گوشی شیائومی Redmi 9c

گوشی شیائومی Redmi 9c

معرفی گوشی شیائومی Redmi 9c

شیائومی

شرکت شیائومی نسل نهم از گوشی‌های Redmi خود را با نام « Redmi 9C » معرفی کرده است. گوشی شیائومی Redmi 9c در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ توسط شرکت شیائومی به بازار عرضه شد.

گوشی Redmi 9C مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است.

حافظه رم

حافظه رم گوشی Redmi 9C با ظرفیت ۲ گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.

باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان ۱۰ وات، حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

طراحی

در قسمت طراحی گوشی تازه‌ نفس شیائومی Redmi 9c از پلاستیک سخت و با دوام تشکیل شده که ظاهر جذابی به آن داده و از استاندارد بالایی برخوردار است.

البته در قسمت پشتی این گوشی شیائومی کمی متفاوت تر عمل کرده که استفاده از یک جزیره مربع شکل با دوربین های ۳ گانه و یک فلش جلوه‌ی ویژه ای به آن داده است.

در قسمت مرکزی این گوشی نیز، یک ماژول اسکنر اثر انگشت گرد، وجود دارد و در قسمت پایینی این تلفن شکافی برای سیم‌کارت های نانو و جک صوتی نیز در قسمت فوقانی قرار داده شده.

گوشی شیائومی Redmi 9c
گوشی شیائومی Redmi 9c

این گوشی هوشمند در ۳ رنگ خاکستری، آبی و نارنجی در ورنا همراه به فروش می‌رسد.

نمایشگر

نمایشگری که شیائومی آن را Dot Drop display نامیده، در ساخت گوشی Redmi 9C مورداستفاده قرار گرفته است. صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی گوشی ردمی ۹C با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل قادر است محتوا را باکیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد.

تراکم ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ شارپ سبب شده است تا پیکسل‌ها به راحتی توسط کاربر قابل‌مشاهده نباشد همچنین ۴۰۰ نیت روشنایی نیز این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید با این گوشی هوشمند در زیر تابش نور مستقیم نیز کار کنید و جزئیات روی صفحه را به راحتی مشاهده کنید.

در مجموع می‌توان گفت که کیفیت صفحه‌نمایش Redmi 9C مناسب بوده و عملکرد آن مطلوب است.

دوربین

در قسمت دوربین گوشی Redmi 9C نیز شیائومی فوق العاده عمل کرده. یک صفحه ی جزیره ای با دوربین های سه گانه ۱۳، ۵ و ۳ مگاپیکسلی در این گوشی، امکان گرفتن یک عکس باکیفیت را برای شما ایجاد می‌کند.

گرچه ممکن است وضوح سنسور به اندازه ی گوشی های گران قیمت نیست، اما انتظار زیادی از یک گوشی سطح پایین نمی‌توان داشت؛ البته پیکربندی این گوشی دوربین های آن را به مانند یک تیر انداز همه کاره که بسته به نیازهای کاربر سازگار است تبدیل می‌کند.

پردازنده

چیپست MediaTek Helio G35 با فناوری ساخت ۱۲ نانومتری در ساخت گوشی Redmi 9C به کار گرفته شده است. هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 با همراهی پردازنده گرافیکی مجزا و همراهی ۳/۲ گیگابایت رم پردازش‌های این اسمارت فون را انجام می‌دهند.

همچنین ۶۴/۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز این اجازه را به شما می‌دهد تا محتوا دلخواهتان را در گوشی هوشمند خود ذخیره کنید و همیشه به همراه داشته باشید.

پردازنده گوشی Redmi 9C به راحتی از پس پردازش‌های معمولی و انجام کارهای روزانه برمی‌آید و نیاز شما را در این امور برطرف می‌سازد.

اگر قصد دارید یک گوشی هوشمند و به صرفه با صفحه نمایش بزرگ، عملکرد مناسب و سریع، کیفیت دوربین های عالی و نیز با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری و مهم تر از آن با قیمت به صرفه تهیه کنید، گوشی Redmi 9C یک پیشنهاد ایده‌ال و فوق العاده برای شماست.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها